Even voorstellen: nieuwe collega Nely Visser

Sinds kort is het team van Steunpunt Kerkenwerk versterkt met een nieuwe collega: Nely Visser. Graag stelt ze zichzelf even voor:

Mijn naam is Nely Visser en ik woon, samen met mijn man en kinderen, al heel wat jaren in het mooie Zwolle. Mijn roots liggen in Friesland, waar ik dan ook graag en regelmatig kom. Sinds een aantal weken ben ik met veel plezier werkzaam bij Steunpunt Kerkenwerk.

Wat me o.a. erg aanspreekt in het werken voor SKW is dat ik op deze manier (indirect) mijn steentje kan bijdragen aan het verkondigen van Gods evangelie onder de mensen. Mooi vind ik het dat iedereen, op z’n eigen plekje, een bijdrage mág en kán leveren aan Zijn koninkrijk. T.z.t. zal ik Mariët Apperloo, dan ook met veel plezier, gaan opvolgen als bureaucoördinator.

In mijn vrije tijd zing ik graag. Dit doe ik o.a. bij een gospelkoor in Zwolle. Daarnaast geniet ik van een wandeling in de natuur, vind ik het leuk om creatief bezig te zijn en lees ik graag een (spannend) boek.