Menu top

Algemene Ledenvergadering 21 juni 2023

Deze pagina bevat alle informatie rondom de Algemene Ledenvergadering 2023. De vergadering vindt DV plaats op 21 juni a.s. vanaf 19:30 uur. De vergadering is net als vorig jaar op locatie in Ermelo t.w. Rehobothkerk, Dirk Staalweg 43.

De vergadering is gesloten

De Algemene ledenvergadering vond plaats op 21 juni 2023

Het verslag van deze vergadering vindt u hier.

Stemmen

Leden kunnen tijdens de vergadering in Ermelo, met een bewijs van afvaardiging, een stem uitbrengen.

• Bewijs van afvaardiging [klik hier]
  • Wilt u een ander stemgerechtigd lid of het bestuur machtigen namens u te stemmen kan dat middels dit formulier [klik hier]

Bent u niet in de gelegenheid om aanwezig te zijn in Ermelo? Dan kunt u d.m.v. een live verbinding meekijken tijdens de ALV. Er wordt u dan, tijdens de vergadering, de mogelijkheid geboden om namens uw kerk digitaal te stemmen. Mochten er inhoudelijke vragen zijn, dan kunt u deze vooraf mailen naar info@steunpuntkerkenwerk.nl. Doe dit dan s.v.p. uiterlijk 19 juni a.s. Tijdens de vergadering is er voor de online deelnemers geen mogelijkheid om mee te praten of vragen te stellen. Wenst u voorafgaand aan de vergadering een amendement in te dienen dan ontvangen wij die ook graag maandag 19 juni.

Indien u van de mogelijkheid gebruik wilt maken om online te stemmen vink dan hieronder in het aanmeldformulier ‘Onze kerk wil graag digitaal stemmen’ aan.

Uw kerk ontvangt dan een unieke stemcode waarmee de stem uitgebracht kan worden.

Aanmelden

Vul onderstaand formulier in om uw kerk aan te melden voor de Algemene Ledenvergadering Steunpunt Kerkenwerk 2023.

Fout: Contact formulier niet gevonden.