Applicaties voor kerken

Kerken kunnen voor hun ledenadministratie en veilige interne communicatie gebruik maken van verschillende applicaties. We zetten een aantal van deze applicaties op een rijtje.

Scipio
Een mobiele kerk app met ledenlijst, digitale collecte, communicatiemogelijkheden en meer. Ook kerken hebben vandaag de dag behoefte aan een veilig, modern en digitaal platform. De Scipio kerk App ondersteunt hierbij. De ledenlijst is gekoppeld aan de ledenadministratie en daardoor eenvoudig beschikbaar voor alle gemeenteleden. De ledenlijst is makkelijk in gebruik en AVG-proof. De Scipio kerk App biedt daarnaast een handige toevoeging op de traditionele manier van collecteren: de digitale collecte.
Scipio App

Donkey Mobile
Donkey Mobile heeft een kerkapp en web app ontwikkeld. Met de apps hebben gebruikers hun kerkelijke agenda, collectefunctie, gemeentegids, maar vooral de onderlinge betrokkenheid altijd dichtbij. Daarnaast wil Donkey Mobile niet alleen in praktische zaken ondersteunen maar ook zoeken naar manieren waarop het voor kerken makkelijker is om verbinding en geestelijke groei te stimuleren. Inmiddels heeft Donkey Mobile meer dan 70.000 gebruikers en 300+ kerken van allerlei denominaties, waaronder ook CGK, GKv en NGK. Donkey Mobile biedt iedereen de mogelijkheid vrijblijvend aan te schuiven bij een gratis webinar over de kerkapp, elke eerste maandag van de maand.
Donkey Mobile

Kerkintranet
Kerkintranet is een veilige en moderne manier om in contact te zijn met gemeenteleden. De dienst is voor, vanuit én samen met kerken ontwikkeld. Kerken denken mee over nieuwe nuttige functies.
Het nieuws en de agenda zorgen voor actuele informatie. Leden ontvangen wekelijks een e-mail met updates. Daarnaast zijn er overzichten van leden, wijken, wijkteams, verjaardagen en mutaties. Met de gavenbank kunnen snel openstaande vacatures vervuld worden. Leden kunnen het in hun profiel aangeven als ze bepaalde gegevens willen verbergen voor anderen. Kopij kan worden aangeleverd via online formulieren. Een aanvullende app geeft gemeenteleden makkelijk en snel toegang tot ledengegevens en actualiteiten.
De ledenadministratie wordt automatisch gekoppeld, dus geen dubbel werk en geen zorgen om onbevoegde toegang. Wijkteamleden ontvangen automatisch een e-mail met mutaties in hun wijk. Het beheer is eenvoudig en gebruikersvriendelijk. De helpdesk is er voor ondersteuning. Een demo-account kan worden aangevraagd op de website.
Kerkintranet

Liberiser / Motivo
Motivo maakt sociaal intranet, websites en webapplicaties op maat. Zo maakten ze bijvoorbeeld intranet voor de zorg, met aandacht voor medewerkers en vrijwilligers. Wil je meer dan alleen een kerk app? Wil je het ook laten aansluiten op je website of wil je een intranet dat is aangepast aan jullie eigen situatie? Informeer dan naar de mogelijkheden bij Motivo.
Motivo

Gerelateerd