Alex Boshuizen, Voorhout

E-mail: info@boshuizencoaching.nl
Website: www.boshuizencoaching.nl

Aanbod

• Supervisie en coaching, intervisie voor groepen
  • Advisering en begeleiding van kerkenraden

Ervaring

• Sinds 1990 ben ik predikant en hierbij heb ik me altijd vooral gericht op de pastorale kant.
  • Tijdens mijn studietijd heb ik een jaar in de VS gestudeerd aan het Calvin Theological Seminary, waar ik een master “Pastoral Care and Counseling” heb gedaan.
  • Inmiddels heb ik ruime ervaring met het geven van supervisie en coaching.
  • Ik ben verbonden aan de Nederlands Gereformeerde Predikantenopleiding als supervisor  voor de “Predikanten in opleiding”.
  • Ik ben lid van de Commissie Interkerkelijke Geschilbehandeling (ICG).

Aanpak

Vanuit de eerste ontmoeting bekijken we wat nodig is. Belangrijk is de persoonlijke verbondenheid. Ik luister goed, maar probeer mensen vooral ook in beweging te brengen. Zie mijn blogs, die te vinden zijn op de website.

Lid beroepsvereniging:

Geregistreerd coach en supervisor bij de LVSC.

Referenties:

Zie de website voor verschillende reacties van klanten.

Te verwachten resultaat na supervisie-/coachingstraject

Inzicht in sterke en zwakkere kanten van je functioneren en jouw persoonlijkheid. Handvatten om de kracht uit te bouwen en de zwakte om te vormen.

Kosten

Marktconform, aansluitend bij de tarieven die de Nederlands Gereformeerde Predikantenopleiding hanteert. Maar in bijzondere gevallen ook in onderling overleg af te stemmen.