Supervisie/Coaching

In de regelingen voor werkers in de kerk wordt aan kerkenraden geadviseerd trajecten intervisie, supervisie of coaching te faciliteren in kader van deskundigheidsbevordering. Kijk in de regeling voor de budgetten voor uw predikant of kerkelijk werker.

Wenst u een supervisor en/of coach die bekend is met het werk van professionals in de kerken? En die recente ervaring (< 3 jaar) heeft met coachen in deze specifieke context? Onderstaande coaches zijn lid van GKv, CGK, NGK of PKN en bekend bij Steunpunt Kerkenwerk. Zij zijn op kennismakingsgesprek geweest bij de adviseurs kerkelijk personeelsbeleid.

Regio Noord/Oost

Inge Tigelaar, Borne
Geerds Consult, Koos Geerds, Dalfsen
Janny de Jong-Smit, Drachten
Harm Wijnalda, Roodeschool
Andrea Kleiweg, Veendam
Talentontwikkelaars,  GerritsvanHerk, Zwolle

Regio Midden

Oeds Blok, Amersfoort
Transparant, Cees Zomer, Amersfoort
Herman Ekenhorst, Apeldoorn
INZICHT consulting, Reina Folkerts, Hattem
Spectrum, Dick Mostert, Hattem
Kroese coaching, Gerjan Kroese, Wapenveld
Wilma Koopman, Zeewolde

Regio West/Zuid

Karin Smit Coaching & Training, Baambrugge
Coachpraktijk Wim de Jager, Delft
Ds. Mark Janssens, Utrecht
Alex Boshuizen, Voorhout

Toch liever zelf een supervisor/coach uitzoeken in uw regio? Kijk dan op www.lvsc.nl, de Landelijke Vereniging voor Supervisie en Coaching.

Graag blijven wij op de hoogte van de ervaringen die onze predikanten en kerkelijk werkers opdoen tijdens hun supervisie/coaching, alsook de mate van tevredenheid over deze supervisie/coaching. Na afloop van het traject kan u gebruiken maken van onderstaand evaluatieformulier en sturen naar info@steunpuntkerkenwerk.nl.

Evaluatieformulier

Gerelateerd