Speeddate 2023

In maart 2023 vindt de jaarlijkse speeddate weer plaats. De Theologische Universiteit Kampen en Steunpunt Kerkenwerk nodigen alle (verwacht) vacante gemeenten en kandidaten (pas of bijna afgestudeerden van de Theologische Universiteit) uit om mee te doen. Voorgaande jaren leidde dit tot veel matches en beroepen! In korte tijd maak je op een interactieve en ontspannen manier kennis met alle GKv- en NGK-kandidaten die (binnenkort) beroepbaar zijn. De speeddate vindt plaats op woensdag 29 maart 2023 van 16:00 uur tot 21:30 uur.

Op locatie in Kampen
Deze speeddate zal de laatste editie in Kampen zijn. De Theologische Universiteit gaat verhuizen naar Utrecht en daarom organiseren we nog één laatste keer de speeddate in het ‘oude’ gebouw van de TU te Kampen.

Meld jouw gemeente aan voor 1 maart!

Uitnodiging gemeenten

Wat kun je verwachten?

De speeddate bestaat uit meerdere onderdelen.

• Alle deelnemers maken een profiel. Deze bundelen wij tot een matchboekje waarmee profielen van kerken en kandidaten eenvoudig naast elkaar kunnen worden gelegd;
  • Op 29 maart is er een gezamenlijke ontmoeting waarin alle deelnemers elkaar spreken;
  • Alle deelnemers geven na de speeddate aan met wie zij verder willen kennismaken.
  • Hebben zowel een gemeente als een kandidaat elkaar genoemd om nader kennis te maken? Dan is er een match!

Voor wie?

Alle gemeentes die plannen hebben rond beroepingswerk zijn welkom. Vacante gemeenten, maar ook gemeenten die nadenken over bijvoorbeeld een predikant met een specifieke taak, gemeentes waarvan de huidige predikant binnenkort met emeritaat gaat. Of waar wordt gezocht naar uitbreiding van het kerkelijke team.

Je kunt deelnemen aan de speeddate als je:

• NGK- of GKV-gemeente bent, en;
  • in de nabije of wat verdere toekomst plannen heeft voor beroepingswerk, en;
  • een gemeente bent waar mogelijk een startende predikant bij past, en
  • beschikbaar bent voor het aanleveren van informatie en de momenten van kennismaking.

Aanmeldformulier