Even voorstellen …

Per 1 januari 2017 is Pieter van Helden het team van SKW komen versterken. Hij gaat dit jaar aan de slag als adviseur Kerkelijk Personeelsbeleid. Samen met de door de NGK aangemerkte commissies werkt hij aan de inbedding van processen en uitvoerende NGK taken bij SKW.

Op verzoek van de Landelijke Vergadering NGK was hij al vanaf het najaar van 2014 actief als P&O beleidsadviseur. Samen met een compagnon bracht hij in beeld hoe de P&O-ondersteuning voor predikanten en kerkelijk werkers  te maken. Dit heeft geresulteerd in het lidmaatschap van de NGK kerken bij SKW.

Vanaf 1978 was Pieter actief als militair bij de Koninklijke Landmacht en heeft daar onder andere 15 jaar P&O werkzaamheden uitgevoerd. Sinds 1 januari 2015 is hij met prepensioen. Vanaf die tijd is hij actief bij de Christenunie Apeldoorn, tegenwoordig als fractievertegenwoordiger.

Pieter is al 35 jaar gelukkig getrouwd met Gerda. Samen hebben zij drie zonen, drie schoondochters en vier kleinkinderen. Op dinsdag genieten zij van de opa en oma dag. Kerkelijk horen zij bij de NGK in Apeldoorn, waar ze zich thuis voelen en blij zijn met de positieve ontwikkelingen op het gebied van de 3 G kerken.

Pieter gaat met plezier aan de slag voor onze kerken!