Ontmoeting TU-kandidaten en vacante gemeenten

26 maart 2014 organiseerde SKW voor de tweede keer een ontmoeting tussen vacante gemeenten en studenten van de Theologische Universiteit Kampen, de zogenoemde ‘speeddate’.

15 gemeenten en 16 kandidaten ontmoetten elkaar tijdens korte kennismakingsronden. Enkele kandidaten zijn al beroepbaar gesteld, anderen worden later in het jaar beroepbaar gesteld of willen eerst als Predikant in opleiding aan de slag. Het was voor de deelnemers een intensieve, maar interessante avond met een gezellige, ongedwongen sfeer. SKW kijkt terug op een geslaagde ontmoeting!

Een aantal kandidaten heeft inmiddels een beroep ontvangen en er vinden diverse vervolggesprekken plaats.
Informatie over de beroepbare kandidaten is te vinden op www.gkv.nl/actief-in-de-kerk/verkondiging/kandidaten/

Voor overige informatie of vragen kunt u contact opnemen met Steunpunt Kerkenwerk.

Gerelateerd:

Predikant in opleiding Beroepingswerk