Algemene ledenvergadering 2022 verplaatst naar 7 september

De besturen van Steunpunt Kerkenwerk en Vereniging VSE hebben besloten de Algemene Vergaderingen in Ermelo uit te stellen tot woensdag 7 september. Op de originele datum 22 juni ontstond in het midden van het land een verkeerschaos in verband met het boerenprotest. Daarom werd het door de besturen niet verantwoord geacht om de vergaderingen te laten doorgaan.

Formeel dienen de jaarrekeningen binnen zes maanden na een boekjaar aan de orde te zijn geweest op de Algemene Vergadering. Vanwege de vakantieperiode is gekozen voor 7 september waardoor dit punt opschuift. Voor deze overmachtssituatie vragen wij uw begrip!

De jaarlijkse ledenvergadering van Steunpunt Kerkenwerk vindt dit jaar plaats op woensdag 7 september van 16:00 uur tot 17:30 uur. De vergadering is dit jaar op locatie in Ermelo (Rehobothkerk, Dirk Staalweg 43). Alle leden hebben een vooraankondiging ontvangen.

Alle vergaderstukken zijn te vinden op de volgende webpagina:
Algemene Ledenvergadering 2022

Aanmelden
Wij vragen u om een aanmelding als u naar de vergadering komt. Ook wanneer u zich voor de vorige vergadering had aangemeld, vragen wij u om opnieuw uw aanmelding aan ons door te geven als u van plan bent te komen op 7 september. Zo kunnen wij rekening houden met het aantal bezoekers.

Op 7 september kunnen leden op de vergadering kennis nemen van toelichting op de vergaderstukken en vragen stellen. Alle NGK- en GKV-kerken kunnen hun stem uitbrengen tijdens de vergadering in Ermelo, met een bewijs van afvaardiging. Kerken kunnen slechts één keer een stem uitbrengen. Na de vergadering worden het verslag en de stemuitslag bekend gemaakt.