Vernieuwde handreiking jaarrekening

De Handreiking Jaarverslag en Jaarrekening is recent herzien voor GKV-kerken. De nieuwe versie vindt u vanaf heden op onze website. Hierbij vindt u ook een model jaarrekening voor 2019. Er wordt gewerkt aan een uniforme handreiking voor zowel GKV- als NGK-kerken.
In 2019 ontstaat de nieuwe mogelijkheid om uw salarisadministratie en andere boekhoudkundige ondersteuning te laten uitvoeren door SKW. Dit zal gedaan worden door financieel adviseur Gert van der Veen en biedt u als gemeente de mogelijkheid om ontzorgd te worden op het gebied van uw financiële taken. In de loop van het jaar verschijnt hierover meer informatie op onze website. Heeft u interesse? Neemt u dan vrijblijvend contact op met SKW. Dan ontvangt u alle benodigde informatie.