Vacature penningmeester bestuur Steunpunt Kerkenwerk

Steunpunt Kerkenwerk (SKW) wil graag in contact komen met potentiële kandidaten voor de functie van penningmeester binnen het bestuur van SKW.

Als penningmeester:

• Beschikt u over ervaring op financieel gebied;
  • Beschikt u over ervaring en/of affiniteit met kerkelijk beheer en bestuur
  • Kunt u enthousiast meewerken aan het ontwikkelen van beleid wat betreft kerkelijk werkgeverschap;
  • Bent u betrokken en meelevend kerklid;
  • Vervult u deze functie als vrijwilliger en hebt u de mogelijkheid tijd voor deze functie vrij te maken;
  • Vergadert u gemiddeld 1 keer per twee maanden met het bestuur en 1 tot 2 keer per jaar met de leden.

Het bestuur draagt een bestuurslid voor nadat met alle kandidaten een kennismakingsgesprek heeft plaatsgevonden.

Bent u of kent u iemand die deze boeiende functie wil vervullen dan vernemen wij graag uw reactie middels: info@steunpuntkerkenwerk.nl t.a.v. R.R. Kooistra (directeur).

Wenst u meer informatie dan zal onze voorzitter contact met u opnemen.

Nog geen reacties.