SKW ondersteunt kerken bij administratie

Sindskort verleent Steunpunt Kerkenwerk een nieuwe dienst aan kerken. Zij kunnen hun administratie gedeeltelijk of volledig laten uitvoeren door Steunpunt Kerkenwerk. De dienst wordt uitgevoerd door financieel adviseur Gert van der Veen.

Voor sommige kerken is het lastig om mensen te vinden die de administratie kunnen voeren, simpelweg omdat er nogal wat kennis en vaardigheid bij komt kijken. Andere kerken krijgen personeel in dienst en willen de salarisadministratie graag uitbesteden. Weer anderen richten zich graag op het geestelijk leidinggeven en willen zo weinig mogelijk administratieve rompslomp. Steunpunt Kerkenwerk heeft expertise en ervaring in huis op dit gebied, en is daarnaast goed ingericht om administratieve ondersteuning voor kerken te kunnen bieden. Heeft u interesse? Op basis van uw wensen maakt Steunpunt Kerkenwerk vrijblijvend een op maat gemaakt voorstel.

Alle benodigde informatie vindt u op onderstaande pagina. Ook kunt u altijd contact opnemen via info@steunpuntkerkenwerk.nl.

Ondersteuning kerkelijke administratie