Prachtige resultaten op speeddate 2024!

Op woensdag, 15 mei, was het dan eindelijk zover. De speeddate 2024 (12e editie) vond plaats en dit keer voor het eerst in de TU in Utrecht (TUU)!

In het authentieke en prachtige gebouw van de TUU was alles in gereedheid gebracht om de deelnemers te kunnen ontvangen. De organisatie van de speeddate was net als voorgaande jaren in handen van TUU en Steunpunt Kerkenwerk (SKW).

De verwachtingen van de deelnemers waren hoog gespannen en werd er uitgekeken naar dit mooie ontmoetingsmoment. Deze speeddate zou wellicht kansen kunnen bieden om een vacature in te vullen of een mooie werkplek binnen een gemeente op kunnen leveren.

Net als vorig jaar waren er gemeentes vanuit het hoge noorden tot het uiterste zuiden van het land. Het was daarom erg prettig voor iedereen dat de TU nu wat centraler in Nederland ligt.

Na een warm welkom aan iedereen, de informatieve, interessante en leuke voorstelrondes van de kandidaten én enige uitleg over de praktische zaken rondom het speeddaten, gingen de gespreksrondes van start.

Er werden effectieve, goede en mooie gesprekken gevoerd, waarbij de deelnemers tot de kern kwamen over wat ze wilden weten van de ander. En niet alleen tijdens de gespreksrondes, maar ook tijdens de maaltijd gingen, hier en daar, de gesprekken over en weer verder.

Het doel was om aan het einde van de avond, of uiterlijk de volgende dag, te weten met wie nader kennis gemaakt zou willen worden. En dat is gelukt. We zijn erg dankbaar dat er maar liefst 18 matches uit de speeddate zijn gekomen! Dat is een prachtig aantal!

Het uitzetten van de vervolgacties is inmiddels in gang gezet, er zullen preekbeurten af worden gesproken en vervolggesprekken worden ingepland. We bidden voor Gods sturing in dezen en hopen op mooie en gezegende samenwerkingen!

Dank aan alle deelnemers voor de enthousiaste inzet. En wij, als organisaties, kijken dankbaar en met veel plezier terug op deze mooie en vruchtbare speeddate!

Nog geen reacties.