GerritsvanHerk, Mw. R. van Herk, Zwolle

E-mail: ria@gerritsvanherk.nl
Website: www.gerritsvanherk.nl

Aanbod

• Supervisie: gericht op jouw persoon in je professionele relaties.
  • Leersupervisie: om je te ontwikkelen tot supervisor of coach.
  • Coachen: om competenties te ontwikkelen b.v. werken met groepen, gespreksvoering bij scheiding, levenseinde vragen.
  • Persoonlijk ondernemerschap: je leert kansen creëren, je talenten inzetten en ondernemend tot zegen te zijn.

Ervaring

Sinds 1998 heb ik vele professionals begeleid, waaronder predikanten en kerkelijk werkers.
Ik heb een talent om fricties in jezelf en in relaties aan te pakken. Ik ga op zoek naar je drijfveren, zodat je weer in je kracht gaat staan.

Wandelcoach

Sinds 2018 ben ik ook actief als wandelcoach en enthousiast over het werken aan persoonlijke en professionele vragen in de natuur. Wandelen werkt stress verlagend en oefeningen zorgen ervoor dat je als coachee/supervisant met nieuwe inzichten en energie passende stappen zet die ruimte geven en waardoor je (weer) floreert. De natuur biedt inspiratie en spiegelt zowel de schoonheid als de blokkades die we op ons pad tegenkomen en hebben te overwinnen. Ik ontdekte dat ik het beste van mezelf buiten, in de natuur, makkelijker kan geven. Dat geef ik graag om samen naar een goede toekomst toe te wandelen.

Aanpak

• Start met een gratis oriëntatiegesprek waarin je situatie en vragen centraal staan
  • Een gesprek met andere betrokkenen om het begeleidingstraject goed in te bedden in de werkomgeving
  • Analyse cases en systematisch leren reflecteren

Mijn aanpak is spiegelen, confronteren en feedback. Ik beschik over een scala van werkvormen en zoek de aansluiting bij jou als persoon.

Lid beroepsvereniging:

LVSC: beroepsvereniging supervisoren en coaches, www.lvsc.nl

Referenties:

Klanten en relaties ervaren mij als professioneel, kleurrijk, betrokken, humoristisch en uitdagend.

Te verwachten resultaat na supervisie-/coachingstraject

• Professioneel evenwicht tussen afstand en betrokkenheid.
  • Je kunt je (weer) adequaat verhouden tot de gemeente en veranderingen.
  • Beter omgaan met (eigen) overtuigingen, emoties, sterke en zwakke kanten.
  • Inzicht in (eigen) gedrag en communicatie en vaardig om dit effectief in te zetten.
  • Hervinden en ervaren van je kracht en vitaliteit.

Uitgangspunt voor een offerte op maat is het uurtarief van € 110,- (excl. btw.)