Even voorstellen…

Vanaf 1 januari is Mariët Apperloo actief in het team van SKW. Mariët is bureaucoördinator en neemt daarmee de taken over van Rianne Weijma.

Mariët heeft Godsdienst Pastoraal Werk gestudeerd aan de CHE. Daarna is zij als kerkelijk werker in verschillende gemeenten aan de slag gegaan. Zo heeft ze ervaring opgedaan met toerusting, gemeenteopbouw en pastoraat. Ook is Mariët als vrijwilliger actief voor Oekraïnezending. Ze coördineert samen met haar man YouSee-reizen die in het teken staan van ontmoeten, ondersteunen en omarmen van Oekraïense kerken. De rol van coördinator past Mariët goed, ze zorgt er graag voor dat activiteiten tot hun recht komen doordat alles goed is afgestemd. Daarom is ze blij met haar nieuwe rol binnen ons team.

Mariët is enthousiast om SKW te komen versterken. “Ik heb er zin in om samen met mijn collega’s kerken zo goed mogelijk te ondersteunen, zodat de gemeenten zich helemaal kunnen richten op hun kerntaken.”