Alle regelingen voor 2022 gepubliceerd

De regelingen voor predikanten, kosters en kerkelijk werkers voor 2022 zijn gepubliceerd op onze website. In de regelingen vindt u de nieuwe materiële afspraken, traktements- of salarisschalen, rekenmodellen en verdere toelichting.

Predikanten:

Materiële Regelingen / WAP-regelingen en aanvullende documenten

Kosters:

Eind 2021 is een aangepaste arbeidsvoorwaardenregeling voor kosters vastgesteld voor twee jaar. Deze vaststelling is gedaan op grond van de inbreng van kerken en kosters (peiling in november) en besproken in een georganiseerd overleg tussen CGMV en SKW. De wijzigingen zijn vooral tekstueel en niet inhoudelijk waardoor een aparte stemronde niet van toepassing is. De samenvatting van de mutaties zijn op pagina 2 van de regeling weergegeven. Nieuw toegevoegd op de pagina van arbeidsvoorwaarden is het Verzuimprotocol kosters.
Arbeidsvoorwaardenregeling en aanvullende documenten
Functioneren kosters

Kerkelijk werkers:

Arbeidsvoorwaardenregeling en aanvullende documenten

Bent u scriba, penningmeester of Commissie van Beheer? Dan verzoeken wij u om alle nieuwe materiële en arbeidsvoorwaardelijke regelingen ook bekend te stellen aan uw predikant, kerkelijk werker en/of koster.

2 reacties van Alle regelingen voor 2022 gepubliceerd

1. Sietske de Vries 10 januari 2022 op 11:23 #

Goedemorgen medewerkers SKG,

GKV Monster, ik ben met de begroting bezig. Ik heb gelezen dat er geen Quotum verhoging komt, wel indexatie. Nergens kan ik vinden wat het quotum voor 2022 wordt. (vorig jaar €30 belijdend en €15 dooplid)
    Graag zou ik weten wat het nieuwe quotum wordt voor dit jaar.

• Greetje 10 januari 2022 op 12:53 #

Het quotum Deputaatschap Financiën en beheer blijft voor 2022 gelijk: € 30,- per belijdend lid en € 15,- per dooplid.