Ledenaantallen 2023 doorgeven vóór 15 november a.s.!

De jaarlijkse uitvraag ‘Ledenstand 2023’ per 1-10-2023 is inmiddels in de mailbox van de scriba’s binnen gekomen.

Net als vorig jaar kunnen de ledenaantallen via de online Portal doorgegeven worden. In de Portal staat een openstaande taak ‘Ledenaantal 2023’ waar de ledenaantallen kunnen worden ingevuld. O.a. door de hereniging zijn er een aantal aanpassingen en wijzigingen doorgevoerd t.o.v. vorig jaar.

• Het totaaloverzicht, zoals u dat gewend was is gewijzigd. Controleer vooral of alle gegevens van uw kerk én contactpersonen er op de juiste manier in staan
  • Door de nieuwe NGK codering zullen de ledentallen van voorgaande jaren niet zichtbaar zijn
  • Onder tabblad ‘Gegevens beheren’ zijn aan het tabblad ‘Contactgegevens’ (rechtsboven)

2 contactpersonen toegevoegd nl:

• Kerkelijk werker
  • Voorzitter kerkenraad

Wilt u zorgen dat ook deze gegevens ingevuld worden? De gegevens zullen o.a. gebruikt gaan worden voor het nieuwe Handboekje dat D.V. in 2024 zal gaan verschijnen.

• Desgewenst bestaat de mogelijkheid om de naam van uw kerkgebouw en eventuele extra bezoekadres(sen) in te vullen

Wanneer u er niet helemaal uit komt of u hebt vragen, dan kan de handleiding van de portal handig zijn. In deze handleiding wordt onder puntje 6 stap voor stap beschreven hoe u de ledentallen aan ons doorgeeft.

In de handleiding staat ook beschreven hoe u in kunt loggen, en tevens biedt de handleiding houvast bij het aanpassen en invullen van kerkgegevens, gegevens van contactpersonen etc.

Daarnaast zou het fijn zijn als u de predikantshistorie van uw kerk zou willen checken. U vindt die door uw kerk in te vullen bij deze link: https://ngk.nl/kerken. Klopt er iets niet? Laat het ons weten via: info@steunpuntkerkenwerk.nl

We zien uw opgave ledenaantallen 2023 vóór 15 november a.s. graag verschijnen!