Vier de kerk in uw buurt

De zomerperiode staat voor de deur en het kerkelijk seizoen loopt ten einde. Misschien staan de laatste vergaderingen nog gepland en kijken jullie terug op het kerkenwerk van het afgelopen jaar.

Met het initiatief Vier de kerk willen we samen vieren dat God ons heeft samengeroepen en ons inspireert. Ook het afgelopen seizoen. Daar zijn we dankbaar voor. Wij hopen dat jullie een goede tijd hebben gehad en dat er veel gevierd werd. Hebben jullie onze feestbox ook ingezet? Zijn de slingers opgehangen en werd er gedeeld uit de snoeppot?

Na de zomer komen we terug met nieuwe inspirerende ideeën voor het begin van het nieuwe seizoen. Met dit keer het thema ‘Vier de kerk in uw buurt’. Misschien is jullie kerk deze zomer actief met vakantie bijbelclub, E&R of nog andere mooie initiatieven?

Leg dan vast hoe jullie kerk in de zomer uitreikt naar jullie buurt. Deel deze ideeën met ons en inspireer andere kerken met jullie initiatieven. Zodat steeds meer mensen van Gods goedheid kunnen proeven. Jullie worden op een later tijdstip verder geïnformeerd.

Voor nu: een hele goede zomerperiode gewenst!

Namens de organisaties: KerkPunt, Kerk 2030, TU Utrecht, Verre Naasten, lpb media en Steunpunt Kerkenwerk